Asiakaspalaute palvelustamme hyvää

24.02.2017, klo 08:26

Seuraamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatua ja viime vuoden tulosten mukaan asiakkaamme ovat hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme. Kokonaisuudessaan asteikolla yhdestä seitsemään asiakaspalvelumme saa arvosanan 6,61. Paljon kiitoksia kaikille palautetta antaneille asiakkaillemme.


Vuoden 2016 asiakasneuvojaksi valittiin Riitta Alatalo Muonion sähköosuuskunnan asiakaspalvelusta.
Riitta on iloinen monitaituri, jonka kanssa myös tekniset sähköasiat hoituvat vaivattomasti. Vuoden 2016 palveluyhtiöksi valittiin Tornionlaakson Sähkö Oy. Pellon palvelupisteessä asiakas on aina etusijalla ja häntä palvellaan rautaisella ammattitaidolla. Energiapolar seuraa asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti.

Kommentointi

Otsikko:
Kommentti:
Nimi:
 

Asiakas

Onneksi ei kaikilta kysytä palautetta.

- to 23. maaliskuuta 2017 17.06.41

Laura, asiakaspalvelu

Kiitos palautteesta. Pyrimme koko ajan kehittämään asiakaspalveluamme edelleen sekä mittaamaan tuloksia luotettavasti. Yleistä palautetta toiminnastamme voit antaa myös osoitteessa www.energiapolar.fi/fi/Ota-yhteytta/Anna-palautetta

- ti 28. maaliskuuta 2017 13.19.50

Liika lämpö ei ole terveellistä eikä taloudellista

Monessa suomalaisessa taloyhtiössä huoneilman lämpötila nousee talvisin liian korkeaksi. Sopiva lämpötila huoneilmalle on 21-22 °C.

Lue lisää

Ei enää valojen sammuttelua – älyvalaistus muuttaa arkea

Energiansäästön nimissä valoja on neuvottu sammuttamaan tiloista, joissa ei oleskella. Tämä kannattaa edelleen, mutta tulevaisuudessa älykkäät järjestelmät muuttavat tapaamme säästää energiaa. Säästöstä tulee automaattista.

Lue lisää

Nauti herkullisista uunijuureksista

Edullisesti ja helposti terveellistä. Kuulostaa jo melkein liian hyvältä. Täyteläisen maukkaat uunijuurekset ja vihannekset valmistuvat nopeasti uunissa pääruoaksi tai lisukkeiksi.

Lue lisää