Asiakaspalaute palvelustamme hyvää

24.02.2017, klo 08:26

Seuraamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatua ja viime vuoden tulosten mukaan asiakkaamme ovat hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme. Kokonaisuudessaan asteikolla yhdestä seitsemään asiakaspalvelumme saa arvosanan 6,61. Paljon kiitoksia kaikille palautetta antaneille asiakkaillemme.


Vuoden 2016 asiakasneuvojaksi valittiin Riitta Alatalo Muonion sähköosuuskunnan asiakaspalvelusta.
Riitta on iloinen monitaituri, jonka kanssa myös tekniset sähköasiat hoituvat vaivattomasti. Vuoden 2016 palveluyhtiöksi valittiin Tornionlaakson Sähkö Oy. Pellon palvelupisteessä asiakas on aina etusijalla ja häntä palvellaan rautaisella ammattitaidolla. 

Kommentointi

Otsikko:
Kommentti:
Nimi:
 

Asiakas

Onneksi ei kaikilta kysytä palautetta.

- to 23. maaliskuuta 2017 17.06.41

Laura, asiakaspalvelu

Kiitos palautteesta. Pyrimme koko ajan kehittämään asiakaspalveluamme edelleen sekä mittaamaan tuloksia luotettavasti. Yleistä palautetta toiminnastamme voit antaa myös osoitteessa www.energiapolar.fi/fi/Ota-yhteytta/Anna-palautetta

- ti 28. maaliskuuta 2017 13.19.50

Sopivan lampun löytäminen

Valolähteet ovat muuttuneet. Enää ei lamppuja hankittaessa tuijoteta watteja vaan lumeneita (lm), jotka kuvaavat lampusta saatavaa valon määrää. Led-lamput ovat pitkäikäisiä ja energiataloudellisia, mutta muitakin vaihtoehtoja on tarjolla.

Lue lisää

Herkulliset ja helpot uuniomenat

Nyt kannattaa hyödyntää syksyn sato kaikin tavoin. Aina ei kuitenkaan oma sato riitä ja silloin vain kaupan kautta kotiin. Herkulliset uuniomenat maistuvat illanistujaisissa ja kotiväelle. Valmistus käy kätevästi uunissa.

Lue lisää

Valitse koululaisen huoneeseen riittävä ja häikäisemätön valaistus

Pienet ja isommatkin koululaiset ovat jo aloittaneet lukuvuotensa. Uusien koulutarvikkeiden lisäksi on hyvä muistaa pimenevät syysillat ja hyvän valaistuksen merkitys opinahjoissa ahertajille.

Lue lisää