Asiakaspalaute palvelustamme hyvää

24.02.2017, klo 08:26

Seuraamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatua ja viime vuoden tulosten mukaan asiakkaamme ovat hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme. Kokonaisuudessaan asteikolla yhdestä seitsemään asiakaspalvelumme saa arvosanan 6,61. Paljon kiitoksia kaikille palautetta antaneille asiakkaillemme.


Vuoden 2016 asiakasneuvojaksi valittiin Riitta Alatalo Muonion sähköosuuskunnan asiakaspalvelusta.
Riitta on iloinen monitaituri, jonka kanssa myös tekniset sähköasiat hoituvat vaivattomasti. Vuoden 2016 palveluyhtiöksi valittiin Tornionlaakson Sähkö Oy. Pellon palvelupisteessä asiakas on aina etusijalla ja häntä palvellaan rautaisella ammattitaidolla. 

Kommentointi

Otsikko:
Kommentti:
Nimi:
 

Asiakas

Onneksi ei kaikilta kysytä palautetta.

- to 23. maaliskuuta 2017 17.06.41

Laura, asiakaspalvelu

Kiitos palautteesta. Pyrimme koko ajan kehittämään asiakaspalveluamme edelleen sekä mittaamaan tuloksia luotettavasti. Yleistä palautetta toiminnastamme voit antaa myös osoitteessa www.energiapolar.fi/fi/Ota-yhteytta/Anna-palautetta

- ti 28. maaliskuuta 2017 13.19.50

Taltuta tulinen nokkonen hauduttamalla

Lähi- ja luomuruoat ovat trendikkäitä. Siitä voi pistää vielä askeleen paremmaksi talttumalla tulinen ja luonnonvarainen kotipihan nokkonen hauduttamalla. Sähköliedellä saa valmistettua monenlaisia nokkosherkkuja.

Lue lisää

Varmista mökkihormien kunto

Mökin ja saunan hormin kunto on hyvä varmistaa vuosittain. Älä kuitenkaan lankea ilmaisia tarkastuksia ja mahdollisesti ylihintaisia korjauksia kauppaavien helppoheikkien ansaan.

Lue lisää

Puhtaat matot kesän juhliin

Mattojen pesu ei suinkaan ole niin rankkaa kuin ennen muinoin. Sähkökäyttöiset painepesurit helpottavat kummasti pesijän työmäärää. Ja parhaimpia kodin tuoksuja ovat puhtaat ja raikkaat matot.

Lue lisää