Asiakaspalaute palvelustamme hyvää

pe 24. helmikuuta 2017 08.26.00


Vuoden 2016 asiakasneuvojaksi valittiin Riitta Alatalo Muonion sähköosuuskunnan asiakaspalvelusta.
Riitta on iloinen monitaituri, jonka kanssa myös tekniset sähköasiat hoituvat vaivattomasti. Vuoden 2016 palveluyhtiöksi valittiin Tornionlaakson Sähkö Oy. Pellon palvelupisteessä asiakas on aina etusijalla ja häntä palvellaan rautaisella ammattitaidolla. 

Kommentointi

Otsikko:
Kommentti:
Nimi:
 

Asiakas

Onneksi ei kaikilta kysytä palautetta.

- to 23. maaliskuuta 2017 17.06.41

Laura, asiakaspalvelu

Kiitos palautteesta. Pyrimme koko ajan kehittämään asiakaspalveluamme edelleen sekä mittaamaan tuloksia luotettavasti. Yleistä palautetta toiminnastamme voit antaa myös osoitteessa www.energiapolar.fi/fi/Ota-yhteytta/Anna-palautetta

- ti 28. maaliskuuta 2017 13.19.50

Koti kesäkuntoon

Nyt on viimeistään aika virittää kodin tekniset laitteet kesäkuntoon. Tarpeettomat lämmitysjärjestelmät ja -laitteet kytketään pois päältä talven jäljiltä ja sadevedenpoiston toimivuus tarkastetaan.

Lue lisää

Tehdään ruoanlaitosta lasten kanssa leikkiä

Suurin osa lapsista osallistuu mielellään leipomiseen ja ruoanlaittoon. Silloin he saavat luvan käyttää käsiään ja sotkea keittiössä. Tilaa luovuudelle on runsaasti. Yhdessä puuhailu on hauskaa, ja konkreettisen tuloksen aikaansaaminen tuntuu hienolta.

Lue lisää

Vapun suolapalat kätevästi sauvasekoittimella

Kohta on nakkien ja perunasalaatin aika. Siis tänäkin vuonna? Ehkä vaihteeksi voisi tehdä jotain muuta pientä suolapalaa – lohileipiä, avokadoleipiä tai vaikkapa sillimurskaleipiä talon tapaan.

Lue lisää